Returnare
Politica noastră durează 30 de zile. Dacă au trecut 30 de zile de la achiziționarea dvs., din păcate nu vă putem oferi rambursare sau schimb.
Pentru a fi eligibil pentru o returnare, obiectul dvs. trebuie să fie neutilizat și în aceeași condiție în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.
Mai multe tipuri de mărfuri sunt scutite de restituire. Produsele perisabile, cum ar fi mâncare, flori, ziare sau reviste nu pot fi returnate. De asemenea, nu acceptăm produse care sunt bunuri intime sau sanitare, materiale periculoase sau lichide sau gaze inflamabile.
Articole suplimentare nereturnabile:
- Carduri cadou
- Produse software descărcabile
- Câteva obiecte de sănătate și îngrijire personală
Pentru a finaliza returnarea dvs., avem nevoie de o primire sau o dovadă a achiziției.
Vă rugăm să nu trimiteți achiziția înapoi la producător.
Există anumite situații în care se acordă numai rambursări parțiale (dacă este cazul)
- Rezervați cu semne evidente de utilizare
- CD, DVD, bandă VHS, software, joc video, casetă sau înregistrare de vinil care a fost deschisă
- Orice articol care nu se află în starea inițială, este deteriorat sau lipsește piese din motive care nu se datorează erorii noastre
- Orice articol returnat la mai mult de 30 de zile de la livrare
Rambursări (dacă este cazul)
Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. Vă vom anunța, de asemenea, despre aprobarea sau respingerea restituirii dvs.
Dacă sunteți aprobat, atunci rambursarea dvs. va fi procesată și automat se va aplica un credit cardului dvs. de credit sau metodei originale de plată, într-o anumită cantitate de zile.
Articole de vânzare (dacă este cazul)
Doar articolele cu preț regulat pot fi rambursate, dar din păcate, articolele de vânzare nu pot fi restituite.
Schimburi (dacă este cazul)
Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să îl schimbați pentru același articol, trimiteți-ne un e-mail la gphotofineartgallery@gmail.com și trimiteți-vă articolul la adresa: Bd. Mihai Eminescu, Bloc M5, etsj 1, ap. 17, 615200 Targu Neamt NT, Romania.
Cadouri
Dacă articolul a fost marcat ca cadou atunci când a fost achiziționat și livrat direct la dvs., veți primi un credit cadou pentru valoarea returnării. După primirea articolului returnat, vă va fi trimis un certificat cadou.
Dacă articolul nu a fost marcat ca cadou atunci când a fost cumpărat sau dacă dăruitorul a primit comanda pentru a vă oferi mai târziu, vom trimite o rambursare către cadou și el va afla despre returul dvs.
Livrare
Pentru a vă returna produsul, trebuie să trimiteți produsul prin e-mail la: Bd. Mihai Eminescu, Bloc M5, etsj 1, ap. 17, 615200 Targu Neamt NT, Romania
Veți fi responsabil pentru plata propriilor cheltuieli de transport pentru returnarea articolului. Costurile de transport nu sunt rambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.
În funcție de locul în care locuiți, timpul poate dura pentru ca produsul dvs. schimbat să ajungă la dvs., poate varia.
Dacă expediați un articol peste 500 RON, ar trebui să luați în considerare utilizarea unui serviciu de transport cu urmărire sau achiziționarea unei asigurări de transport. Nu vă garantăm că vom primi obiectul returnat.